Autor Wątek: Balans zbroi  (Przeczytany 1837 razy)

Noobuser

  • Wojownik Perihelionu
  • ***
  • Wiadomości: 129
  • Reputacja: +73/-29
    • Zobacz profil
Balans zbroi
« dnia: Kwietnia 07, 2012, 12:30:48 am »
Balans zbroi jest śmieszy.
Założyłem całe eq dla woja/opka i pszczoła hita mi po 1 a z moim eq dla łowcy też na 25 lv hita mi po 60 a uników prawie nie widać różnicy..Co mi po paru ciosach skoro dostaję 60 obrażeń więcej...

FuSzu

  • Strażnik
  • Wojownik Perihelionu
  • *
  • Wiadomości: 220
  • Reputacja: +124/-40
  • "Duży" może więcej...
    • Zobacz profil
Odp: Balans zbroi
« Odpowiedź #1 dnia: Kwietnia 07, 2012, 12:04:46 pm »
To sobie teraz pomyślcie co z szatami dla magów... Pogrywam necro i powiem, że łatwo nie jest. Zawdzięczam swój poziom tylko dzięki Noobuserkowi, a on zawdzięcza mi.
FuSzu - 94 poziom
"Dużych poznajesz po tym jak traktują mniejszych"

Fatek

  • Global Moderator
  • Zaczynający przygodę
  • *****
  • Wiadomości: 66
  • Reputacja: +27/-10
  • Nie lubię poniedziałków.
    • Zobacz profil
Odp: Balans zbroi
« Odpowiedź #2 dnia: Kwietnia 07, 2012, 12:28:42 pm »
Fakt. Np. rękawice dla mnicha na 80 któryś lvl mają kilka pancerza więcej niż rękawice na 5 lvl dla wojka :)
http://socplay.pl/p/Fatus kontakt ze mną tylko przez ten portal.

Urwis

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Reputacja: +12/-3
  • The Future is in your hands
    • Zobacz profil
Odp: Balans zbroi
« Odpowiedź #3 dnia: Kwietnia 07, 2012, 06:15:12 pm »
Dokładnie.... Magiem nie jest lekko, w sumie to tak jak byśmy poziom trudności zwiększyli na hard ( zakładając, że noszę eq przeznaczone dla maga ) Mam 19 poziom i nie mogę przejść na mapkę z Opuchlakami, bo są zbyt mocne, z kolei na mapie pierwszej są zbyt słabe. Taki pat.
ciekawie, ciekawie, wracam na chwilę. ;-)

FuSzu

  • Strażnik
  • Wojownik Perihelionu
  • *
  • Wiadomości: 220
  • Reputacja: +124/-40
  • "Duży" może więcej...
    • Zobacz profil
Odp: Balans zbroi
« Odpowiedź #4 dnia: Kwietnia 07, 2012, 11:08:06 pm »
Przetestowałem szaty a zbroje.

Necro z szatami (na 25lvl) (obrona 70, antymagia 30): opuchlak z atakiem fizycznym bije: 2, a z magicznym: 6, rosiczka fiz bije 64

Mnich z zbrojami na woja (na 5lvl) (obrona 70, antymagia 85): opuchlak z atakiem fizycznym bije: 1 , a z magicznym: 1. rosiczka magiczna bije 1.
FuSzu - 94 poziom
"Dużych poznajesz po tym jak traktują mniejszych"

Sodrax

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Reputacja: +15/-1
    • Zobacz profil
Odp: Balans zbroi
« Odpowiedź #5 dnia: Kwietnia 11, 2012, 03:18:05 pm »
Czy pheX zajrzał już do tego tematu? Bo to jest dobijające, że tymi postaciami jest się kompletnie bezradnym. Niedość, że nie zadaje się stosunkowo dużego dmg, a otrzymywane obrażenia są kosmiczne jak na poziom życia który posiadamy dajmy na to postacią magiczną, poza tym nie wolno nam na żadnej mapie na której aktualnie expimy używać naszego jedynego atutu- biegania. Gdy zaczynamy uciekać przed potworem, inne moobki mają na tyle duży zasięg, że łapią nas z dosyć daleka. Podczas, gdy wojownik nie musi obawiać się o otrzymywane obrażenia fizyczne, a magiczne jest mu łatwo nadrobić, gdyż musi martwić się jedynie o siłę i ewentualnie celność. Wojownik i Opętaniec z tego co mi wiadomo, jeśli się mylę to proszę mnie poprawić, mogą brać "na klatę" dosyć sporą liczbę przeciwników z podobnym poziomem, podczas gdy Necro ma problemy z 3 agresorami. Zastanawiam się czy nie byłoby dobrym rozwiązaniem dodać do szat maga obrony magicznej jako normalny atrybut (byłaby większa niż obrona fizyczna w tejże szacie). Jeśłi chodzi o Łucznika i łowcę w ich zbroję wsadzić również obronę magiczną ale mniej niż w szacie maga, tak żeby wyrównać szanse. Statystyki wyglądałyby następująco:

- wojownik i opętaniec daje wszystko w antymagię, a obronę zostawia jak jest
- łucznik i łowca daje połowicznie w obronę i antymagię
- necro i mnich ładują wszystko w obronę

To jest jedynie moja koncepcja, chciałem dać tylko taki przykład.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 11, 2012, 03:25:05 pm wysłana przez Sodrax »

Noobuser

  • Wojownik Perihelionu
  • ***
  • Wiadomości: 129
  • Reputacja: +73/-29
    • Zobacz profil
Odp: Balans zbroi
« Odpowiedź #6 dnia: Kwietnia 11, 2012, 03:36:21 pm »
Moim zdaniem znakomity pomysł Sodrax.. Ale to trzeba ustalić ile bo pheXion albo da za mało albo za dużo bo jeszcze nie widziałem żeby z balansem coś Mu wyszło..:D Bez obrazy :P np. zmiana leczenia z 250 na 6..:D

A co do agresywnych mobów była dyskusja i pheXion też miał to przemyśleć.


@EDIT
I oczywiście u szat proponuję zwiększyć trochę jeszcze obronę zwykłą...A u łowcy/łucznika nic nie zmieniać ze zwykłą obroną jeżeli miałaby wejść obrona magiczna w eq.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 11, 2012, 08:53:29 pm wysłana przez Noobuser »

FuSzu

  • Strażnik
  • Wojownik Perihelionu
  • *
  • Wiadomości: 220
  • Reputacja: +124/-40
  • "Duży" może więcej...
    • Zobacz profil
Odp: Balans zbroi
« Odpowiedź #7 dnia: Kwietnia 11, 2012, 03:54:49 pm »
Co to da... Skoro i tak nie da się expić na mobkach na swoim poziomie. Opek/Woj póki co mają taką szansę, ale tylko dlatego, że wszystkie punkty umiejętności jakie dostają po zdobyciu poziomu, to wydają przeważnie na antymagię i trochę obrony. Na coraz wyższym poziomie już nie nadążają z otrzymywanymi obrażeniami i muszą expić na niższych poziomach. A co z siłą? Daje nam większe dmg, a moje póki co jest przerażające. Choć i tak lepsze niż łucznik, który stwierdzę z całą pewnością jest niewypałem, ale teraz za niego się zabiorę i zobaczymy co niby w nim siedzi.
Z szatami to już kompletna porażka... Necro 36lvl z eq na 25 poziom, nawet na mobach 10/15lvl dostają obrażenia.

Jedynie mam nadzieję na moc w kostkach, ale ponownie jak je zdobyć skoro nie można bić potworów na swoim poziomie.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 11, 2012, 03:57:16 pm wysłana przez FuSzu »
FuSzu - 94 poziom
"Dużych poznajesz po tym jak traktują mniejszych"

Noobuser

  • Wojownik Perihelionu
  • ***
  • Wiadomości: 129
  • Reputacja: +73/-29
    • Zobacz profil
Odp: Balans zbroi
« Odpowiedź #8 dnia: Kwietnia 11, 2012, 06:55:59 pm »
Ja od samego początku pisałem,że kostki powinny być w sklepach bo moby są zbyt silne..Fuszu upierałeś się,że nie chcesz aby było tak jak w każdej grze...Dosłownie w każdej bo w żadnej grze jeszcze nie widziałem żeby nie dało się ulepszyć eq chociaż na +1 bez zbędnych dodatków.

pheXion

  • Administrator
  • Wojownik Perihelionu
  • *****
  • Wiadomości: 153
  • Reputacja: +52/-8
    • Zobacz profil
Odp: Balans zbroi
« Odpowiedź #9 dnia: Kwietnia 12, 2012, 09:30:50 am »
O taką dyskusję chodzi Sodrax.
Wprowadzę za jakiś czas zmiany i zobaczymy co z tego wyjdzie:)

Perihelion - Polska gra mmorpg

Odp: Balans zbroi
« Odpowiedź #9 dnia: Kwietnia 12, 2012, 09:30:50 am »